دوکاتی مانستر ۳۰ سالگی رونمایی شد +فیلم

اوایل دهه ۱۹۹۰، تعداد زیادی موتور و قاب استفاده نشده روی دست دوکاتی مانده بود و این شرکت به دنبال راهی برای خلاص شدن از آنها بود. شرکت از «میگوئل گولاتزی» استفاده کرد تا این اجزای مازاد را به یک موتورسیکلت جدید تبدیل کند. بنابراین، طراح متولد بوئنوس آیرس، موتور «۹۰۰ اس اس» را گرفت، آن را در قاب سوپربایک ۸۸۸ قرار داد و با یک مخزن سوخت جدید، گلگیر عقب رودستر و چراغ جلوی مدور تجهیز کرد تا بدین ترتیب هیولای افسانه ای دوکاتی متولد شود. این محصول ویژه ساخته شده از قطعات مازاد که به عنوان یکی از بهترین مدل‌های دوکاتی شناخته می‌شود، اکنون با عرضه «دوکاتی مانستر ۳۰ سالگی» (Ducati Monster 30° Anniversario ) سومین دهه تولید خود را جشن می‌گیرد.

2023 Ducati Monster 30 Anniversario 1

بر اساس پلتفرم جدید «مانستر» (هیولا) که دوکاتی برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۰ از آن رونمایی کرد، دوکاتی مانستر ۳۰ سالگی با پوشش ویژه سه رنگ به همراه صندلی مزین به نشان ویژه ۳۰ سالگی و نمایشگر رنگی «تی اف تی» ۴.۳ اینچی ارائه می شود که هنگام روشن شدن انیمیشن منحصر به فرد مربوط به ۳۰ سالگی این مدل را نمایش می دهد. در قلب این موتورسیکلت موتور ۹۳۷ سی سی Testastretta L-Twin قرار دارد که برای تولید ۱۱۱ اسب بخار در دور ۹۲۵۰ و گشتاور ۹۲ نیوتون متر در دور ۶۵۰۰ مناسب است. مانند دیگر مدل های دوکاتی، این مدل درجه یک که در تعداد محدودی تولید شده، با مجموعه کاملی از تجهیزات کمکی الکترونیکی همراه است که شامل کنترل کشش، کنترل پرتاب، حالت‌های سواری متعدد، کنترل چرخ و «ای بی اس» در پیچ ها می شود.

2023 Ducati Monster 30 Anniversario 2

این گونه جدید مانستر همچنین بر روی مجموعه ای کاملاً جدید از رینگ های فورج سوار می شود. این رینگ ها که به رنگ طلایی ساخته شده اند، وزن فنر نشده را تا ۱.۸ کیلوگرم کاهش می دهد. دوکاتی مانستر ۳۰ سالگی همچنین دارای سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم Öhlins در جلو و عقب است. با در نظر گرفتن زیربند سبک‌تر GFRP، گلگیرهای کربنی و باتری لیتیوم-یونی، نسخه ۳۰ سالگی تنها ۱۸۴ کیلوگرم وزن خواهد داشت کرد که آن را به سبک‌ترین مانستر در اندازه کامل تبدیل می کند. با این حال، موضوع به همین جا ختم نمی شود، زیرا اگزوز دوگانه ترمینیونی، دمپر فرمان، روکش صندلی یک تکه و دنده سریع دو جهته همگی به عنوان تجهیزات استاندارد ارائه می شوند. در آخر، هر دستگاه با یک پلاک ویژه که نشان دهنده تولید محدود این نسخه است و همچنین گواهی اصالت عرضه می شود.

2023 Ducati Monster 30 Anniversario 3

نسخه ۲۰۲۴ دوکاتی مانستر ۳۰ سالگی که تنها در ۵۰۰ دستگاه تولید می شود ، قرار است در سه ماهه اول سال آینده میلادی با قیمت ۱۸۵۹۵ دلار به نمایندگی ها عرضه شود.

hiconsumption

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا