پیراهن مشکی مردانه را چگونه ست کنیم؟ +عکس

پیراهن و تیشرت مشکی لباس مورد علاقه مردان زیادی است و البته با در روزهای عزاداری، بیشتر هم مورد توجه قرار می گیرد.

پیراهن مشکی از جمله لباس هایی است که وجهه ای عرفانی و اندیشمندانه به مردان می دهد. اگر پیراهن مشکی مردانه به خوبی با دیگر اجزای پوشش هماهنگ شوند می توانند یک استایل شیک و جذاب را ارائه کنند.

اگرچه آفتاب سوزان تابستان موجب می شود بسیاری افراد از پوشیدن لباس مشکی پشیمان شوند، اما برخی هم هستند که با تمام وجود به شعار «مشکی رنگ عشقه» چسبیده اند و بی خیال نمی شوند.

همچنین در ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر، در مراسم های عزاداری رنگ غالب مشکی است و عزداران هم از این قاعده مستثنی نیستند. یکی از اوقاتی که بسیاری سراغ لباس های مشکی خود می روند، ایام محرم است. به همین منظور نگاهی کرده ایم به چند مدل پیراهن مشکی مردانه و باید و نبایدهای مربوط به یک تیپ مردانه مشکی.

استایل کردن پیراهن مشکی مردانه

راستش تنها یک قانون کلیدی برای پوشیدن پیراهن مشکی وجود دارد و آن هم این است که ساده بگیرید. نکات دیگری که در این رابطه مطرح می شود به جزئیات می پردازد که در ادامه مطلب سراغ آنها رفته ایم:

پیراهن مشکی با شلوار جین آبی

پیراهن مشکی و شلوار جین آبی تنها موردی است که آبی و مشکی با هم ست می شوند. این یک ترکیب کلاسیک و البته ساده ترین و سریع ترین راه برای پوشیدن یک شلوار روی پیراهن مشکی است که در زمان های کلافگی یا وقتی عجله دارید کارتان را راه می اندازد.

اگر روزها در باشگاه مشغول وزنه زدن هستید و بدنی عضلانی دارید، می توانید از پیراهن آستین کوتاه یا تیشرت مردانه به جای پیراهن آستین بلند استفاده کنید.

آنچه این زوج مشکی – آبی را تکمیل می کند، یک جفت کتانی سفید است.

پیراهن جین مشکی با شلوار جین

پیراهن جین مشکی با شلوار جین مشکی

اگر می خواهید از مدل پیراهن مشکی مردانه ساده فاصله بگیرید و دنبال یک جایگزین هستید، پیراهن جین مشکی می تواند یکی از گزینه ها باشد. دکمه ها را باز بگذارید و زیر آن یک پیراهن ساده و یک شلوار جین لوله تفنگی تیره بپوشید. البته این ترکیب چندان مناسب هوای گرم تابستان نیست و شاید بهتر باشد آن را برای روزهای خنک تر سال کنار بگذارید تا با یک جفت بوت ساده و خوش پوش ترکیبی ایده آل بسازید.

پیراهن مشکی با شلوار طوسی

شلوار طوسی یا خاکستری به هر رنگ پوستی می آید و از طرف دیگر باعث می شود که پیراهن مشکی بهتر دیده شود. پیراهن مشکی مردانه نیم آستین با یک شلوار راسته یا اسلیم فیت خاکستری، یک سرمایه گذاری مطمئن و شیک است.

پیراهن مشکی با شلوار مشکی و اکسسوری های برنزه

هر طور که حساب کنید، هیچ رنگی بهتر از برنزه یا قهوه ای با مشکی ترکیب نمی شود. این ترکیب نه تنها قابل اعتماد است، بلکه فوراً نگاه ها را به خود جلب می کند.

اگر پیراهن و شلوار مشکی را انتخاب کردید، یک جفت کفش قهوه ای تیره، ترجیحا آکسفورد، را هم به مجموعه آن اضافه کنید. علاوه بر آن، یک کمربند همرنگ کفشتان هم ببنید تا همه چیز تمام شود.

اگر چنین تیپی را بخواهید برای محل کار یا یک جلسه رسمی داشته باشید، می‌توانید آن با یک کیف قهوه‌ای رنگ تثبیت کنید.

پیراهن مشکی با شلوار مشکی و اکسسوری مشکی

پیراهن مشکی با شلوار مشکی و اکسسوری مشکی

باور دارید که «بالاتر از سیاهی رنگی نیست» و نمی خواهید سراغ رنگ های دیگر بروید؟ به جمع سرتاپا مشکی ها خوش آمدید! سعی کنید از یکنواخت کردن آن خودداری کنید و اقلام بیشتری به پیراهن و شلوارتان اضافه کنید. برای مثال، یک کت مشکی که با پیراهن و شلوار مشکی ست شده، برای یک مراسم غیررسمی مناسب است.

اگر می خواهید سر کار بروید، کیف مشکی و ساعت مردانه با بند مشکی همراه داشته باشید. بسته به زمان و مکانی که در آن قرار دارید می توانید کفش کتانی یا کفش رسمی مشکی بپوشید. در اوقاع فراغت آخر هفته هم یک تیپ راحت تر و ساده تر را مدنظر داشته باشید.

پیراهن مشکی با کت بلیزر

پیراهن مشکی با کت بلیزر

بدون شک این یک ترکیب برنده است و ظاهر رسمی شما برجسته می سازد. پیراهن را داخل شلوار بزنید و کفش مجلسی یا کفش کالج مردانه را هم به آن اضافه کنید. اگر کفش کالج می پوشید حواستان باشد که جوراب پایتان نباشد.

می‌توانید با اضافه کردن دکمه سر دست، کمربند یا کراوات، تیپ تان را بهبود ببخشید و برای مجالسی مانند عروسی یا نامزدی ظاهری جذاب‌تر داشته باشید.

پیراهن مشکی با شلوار سبز

پیراهن مشکی و شلوار سبز

یکی دیگر از لباس‌های شگفت‌انگیز که می‌تواند تیپ درخشانی را رقم بزند، ترکیب پیراهن مشکی و شلوار سبز است. یک ترکیب غیررسمی شاید با شلوار جین بهتر باشد، اما برای جلسه کاری باید سراغ شلواری رسمی تر هم بروید.

هنگام انتخاب مدل پیراهن مشکی مردانه، موقعیت و فضا را در نظر بگیرید. اگر می خواهید مرد مد روز باشید، از اکسسوری ها و لوازم جانبی استفاده کنید. اضافه کردن عینک آفتابی تیره و ساعت مچی به پیراهنی با آستین های تاشده، ظاهری جذاب به شما می دهد.

پیراهن مشکی با شلوار سفید

یکی از ترکیب های کلاسیک و همیشگی که با هر مدل پیراهن مشکی مردانه، از ساده گرفته تا راه راه، بافت دار یا چارخانه، عالی می شود. فقط مطمئن شوید پیراهنی که انتخاب می‌کنید با دیگر اجزای پوششتان هماهنگ باشد.

اگر به یک مهمانی آخر هفته می‌روید، پیراهن مشکی چاپ دار فانتزی را با شلوار مردانه سفید ست کنید. آستین های تا شده هم به بهبود ظاهر آن کمک می کند. البته این ترکیب مناسب مراسم عزاداری نیست.

استایل کردن تیشرت مشکی

امروزه، تیشرت های مشکی از نقش کلیشه ای خود به عنوان لباس ویژه متال بازها فراتر رفته اند. در واقع، ساخت یک تیپ کژوال بر اساس تیشرت مشکی بسیار آسان است و تنها باید چند نکته را مدنظر داشته باشید.

اول از همه، یقه

بیشتر تیشرت های مردانه مشکی دارای یقه‌های کلاسیک یا یقه گرد هستند، اما بعضی مردان جسورتر که می‌خواهند کمی بیشتر جذابیت فیزیکی خود را به نمایش بگذارند، می توانند سراغ تیشرت های یقه هفت بروند. تیشرت هایی که یقه دکمه دار دارند هم برای فصل سرد سال و لایه بندی کردن زیر یک کاپشن جین یا کاپشن چرمی مناسب تر هستند.

اندازه را در نظر بگیرید

تناسب یا فیت بودن لباس به سلیقه و اولویت های شما بستگی دارد. اما یک قانون کلی وجود دارد، هر تیشرت و پیراهنی با شلواری که به همان نسبت فیت باشد سازگار و هماهنگ است.

تیشرت های سایز استاندارد با شلوار جین تنگ به خوبی جفت و جور می شود. تیشرت های گشاد و بگی هم به همین ترتیب با شلوار بگی و گشاد ست می شوند.

ترکیبات کلاسیک با تیشرت مشکی

در حالی که واقعاً هیچ قانون سفت و سختی در مورد اینکه با یک تیشرت مردانه مشکی چه بپوشید وجود ندارد، برخی از ترکیب ها متداول ترند. در بهار یا پاییز، پوشیدن یک تیشرت مشکی زیر یک کت بلیزر یا کت و شلوار، مردانگی خشن را به ظاهر روزمره افراد اضافه می کند.

تیشرت مشکی روی شلوار جین هم یک تیپ بسیار معمول و همه پسند است که در تمام روزهای سال، شاید به جز اوج تابستان، دیده می شود.

همچنین، همان طور تیشرت سفید ترکیبی شیک با کاپشن چرم مردانه یا کاپشن خلبانی می سازد، تیشرت مشکی هم در صورتی که به خوبی ست شود می تواند ترکیبی چشم نواز ایجاد کند.

اضافه کردن لوازم جانبی

خوش پوشی شما به سلیقه تان بستگی دارد. برای اینکه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، گزینه ای بهتر از اضافه کردن اکسسوری ها وجود ندارد و خوشبختانه رنگ مشکی بهترین و راحتترین رنگ برای این کار است.

پیراهن مشکی مردانه را به عنوان یک بوم در نظر بگیرید که با آن می توانید از خود یک اثر هنری بسازید. کفش، ساعت، عینک آفتابی، دستبند، یا دستمال سر می تواند تکمیل کننده تیپ شما باشد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا