افشای مشخصات آیفون ۴ SE: شبیه آیفون ۱۴ و با امکانات جدید

آیفون سال 2025 تنها یک دوربین در پشت خواهد داشت!

گفته می شود که اپل قصد دارد آیفون ۴ SE را مجهز به یک ویژگی منحصر به فرد آیفون ۱۵ پرو ارائه کند، چرا که قرار است این دو مدل به عنوان معرف نسل های بعدی آیفون باشند.

البته انتظار نمی رود که اپل آیفون SE 4 را به این زودی ها روانه بازار کند و گفته می شود که عرضه این گوشی در سال ۲۰۲۵ صورت خواهد گرفت. با این حال، شایعات در مورد امکانات آن فراوان است.

حساب کاربری Unknownz21 روز یکشنبه در توییتر خود جزئیاتی تازه از تغییرات در ویژگی ها و طراحی که برای آیفون SE 4 برنامه ریزی شده را افشا کرد.

تصویر توییت شخص افشاگر درباره تغییرات آیفون 4 se

طراحی اصلی آیفون ۴ SE مبتنی بر آیفون ۱۴ خواهد بود. با توجه به اینکه نسخه های قبلی آیفون SE هم از عناصر طراحی نسخه های اصلی قبلی آیفون بهره برده اند، این موضوع منطقی است. به ویژه که انتظار می رود عرضه آن بیش از دو سال پس از عرضه آیفون ۱۴ اتفاق بیافتد.

فهرست امکاناتی که به تازگی افشا شده حاکی از آن است که در طراحی این نسخه از آیفون، «دکمه کنش» یا Action Button قرار داده شده که پیش از این گفته می شد در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو هم اضافه می شود. این دکمه می‌تواند برای انجام کارهای مختلف، مانند دکمه شاتر دوربین، تنظیم شود.

ویژگی شناسایی با چهره یا Face ID که در آیفون SE 3 به نفع شناسایی لمسی کنار گذشته شده بود هم در نسخه چهارم حضور خواهد داشت. تغییر قابل توجه دیگر، دست کشیدن اپل از درگاه لایتنینگ و جایگزین کردن آن با درگاه یو اس بی- سی است. استفاده از یک دوربین در پشت دستگاه نیز تغییری است که شاید دیگر کسی انتظار آن را نداشته باشد.

این حساب افشاگر تاکنون سابقه خوبی داشته و ادعاهای در مورد مشخصات تراشه A17، آرایش دوربین آیفون ۱۶ و USB-C  برای آیفون ۱۵ داشته است.

در حالی که ویژگی های فاش شده قابل قبول و معقول به نظر می رسند، هنوز زمان قابل توجهی تا عرضه آیفون SE 4 باقی مانده است و طبق معمول، همه چیز می تواند خیلی زودتر از آن زمان تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا