طرح های حمایتی تپسی برای کاربران و رانندگان در روزهای سخت

شرکت تپسی با هدف حمایت از مردم و کاربران پلتفرم خودش، از طرح های حمایتی جدیدی برای کاربران و رانندگان رونمایی کرده است.

براساس اعلام تپسی، جریمه دیرکرد سرویس اعتباری برای بدهی‌های خردادماه به‌طور کامل حذف شده و کاربران تا ۳۱ تیرماه برای پرداخت بدهی خود فرصت دارند. این اقدام با هدف کاهش فشار مالی بر کاربران در شرایط کنونی اتخاذ شده است.

همزمان، سرویس «تپسی‌دکتر» در شهرهای تهران، مشهد، کرج و رشت، با حذف کامل هزینه بسته‌بندی و ارسال، امکان دسترسی آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر به دارو را برای کاربران فراهم آورد. در این طرح، کاربران تنها هزینه خود دارو را پرداخت می‌کردند.

تپسی همچنین در راستای قدردانی از سفیران فعال خود در تهران، بسته‌های حمایتی ویژه‌ای را در نظر گرفته است. بیش از ۷٬۰۰۰ سفیر فعال که در روزهای حساس گذشته به خدمت‌رسانی به شهروندان ادامه دادند، اعتبار هدیه برای خرید کالا از فروشگاه‌های افق کوروش دریافت کردند. به گفته تپسی، این اعتبار هدیه، جدا از طرح‌های تشویقی و حمایتی باشگاه سفیران این شرکت است و با هدف کمک به تأمین بخشی از نیازهای روزمره رانندگان ارائه شده است.

مجموعه این اقدامات نشان‌دهنده تلاش تپسی برای همراهی با کاربران و سفیران خود و پاسخ به نیازهای آن‌ها در شرایط خاص و روزهای دشوار اخیر است.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا