لاکست لوگوی خود را به بز تغییر داد!

برند پوشاک فرانسوی لاکست (Lacoste) به مناسب تورنمنت تنیس یواس اوپن اقدام به عرضه مجموعه محدودی از محصولات با لوگوی بز به جای کروکودیل کرده تا به این ترتیب از نوواک نوواک جوکوویچ تقدیر کند.

برند پوشاک فرانسوی لاکست (Lacoste) به مناسبت یواس اوپن مجموعه‌ای محدود عرضه کرده و لوگوی نمادین کروکودیل خود را به بز (نماد بهترین بازیکن تمام تاریخ: GOAT) تغییر داده تا از نوواک جوکوویچ تقدیر کند.

لاکست لوگوی خود را به بز تغییر داد!

این مجموعه شامل پنج محصول اصلی پولوشرت، تی‌شرت، ژاکت ورزشی، کلاه و شلوار است که همگی لوگوی ویژه بز را دارند و در کشورهای منتخب عرضه خواهند شد. تیری گیبرت، مدیرعامل لکاست، درباره این اقدام گفت:

همچنین بخوانید: راهنمای کامل خرید لباس خواب مردانه؛ ۵ نکته طلایی برای انتخاب بهترین مدل

جوکوویچ بیش از هشت سال عضو خانواده لکاست است و با پشتکار و ارزش‌هایش به ارتقای برند ما کمک کرده است. بازآفرینی کروکودیل به شکل بز تصمیمی بدیهی بود تا دستاوردهای فوق‌العاده او گرامی داشته شود.

لاکست لوگوی خود را به بز تغییر داد!

جوکوویچ با ۲۴ عنوان گرند اسلم، بیشترین هفته‌ها در رتبه نخست رنکینگ مردان حضور داشت، بیشترین پیروزی در مسابقات گرند اسلم را در کارنامه دارد و رکورد قهرمانی در Masters 1000  نیز به نام اوست. او تنها بازیکنی است که هر یک از این تورنمنت‌های معتبر را حداقل دو بار فتح کرده است.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا