فصل بدون اسپانسر برای یوونتوس تمام شد؛ بازگشت جیپ به بانوی پیر!

یوونتوس قرارداد اسپانسرینگ جدیدی با شریک قدیمی خود امضا کرده است.

قرارداد «جیپ» با یوونتوس در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به پایان رسید. بانوی پیر برای قرارداد جدید مبلغ بیش‌تری می‌خواست، اما دو طرف به توافق نرسیدند و به همین دلیل این باشگاه فصل جاری را بدون اسپانسر اصلی روی پیراهن آغاز کرد.

در این فصل نیز که یوونتوس با هیچ اسپانسر دیگری قرارداد امضا نکرد، نام خیریه حمایت از کودکان «Save the children» را به‌صورت رایگان روی پیراهنش درج کرد. بااین‌حال، نداشتن اسپانسر در فصل ۲۵-۲۰۲۴ باعث ایجاد زیان مالی برای بانوی پیر شد و آن‌ها متقاعد شدند با رقمی پایین‌تر از حد انتظار، دوباره با جیپ وارد مذاکره شوند.

اکنون با اعلام رسمی یوونتوس، «Jeep» و «Visit Detroit» از فصل ۲۶-۲۰۲۵ تا سال ۲۰۲۸، اسپانسر اصلی پیراهن این باشگاه خواهند بود. «جیپ» که یکی از زیرمجموعه‌های اکسور، شرکتی که مالکیت عمده سهام یوونتوس را بر عهده دارد، است و پیش از این فصل، از سال ۲۰۱۲ اسپانسر اصلی پیراهن آن‌ها بود.

همچنین ببینید: مدیرعامل تراکتور: جشن قهرمانی در تبریز و صرفا «داخل استادیوم» برگزار می‌شود

«Visit Detroit» نیز یک موسسه خصوصی است که مسئول بازاریابی و جذب گردشگر برای شهر دیترویت در آمریکا است. این شرکت نخستین موسسه گردشگری و همایش‌های شهری در جهان به حساب می‌آید و همچنین نخستین موسسه فعال گردشگری در جهان است که برندش روی پیراهن یک باشگاه سری آ قرار می‌گیرد.

قرار است لوگوی ترکیبی این دو برند روی پیراهن تیم‌های مردان، زنان و نکست جن یوونتوس در رقابت‌های داخلی استفاده شود. بااین‌حال، طبق قوانین یوفا یوونتوس تنها مجاز به ثبت یک اسپانسر روی پیراهن در این رقابت‌ها است و این اسپانسر نیز قرار است جیپ باشد. مطابق شایعات، این شرکت خودروسازی برای بازگرداندن نامش روی پیراهن یوونتوس، سالانه ۲۵ میلیون یورو به این باشگاه پرداخت خواهد کرد.

منبع: طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا