جیپ رانگلر ۱۹۴۱ ویلیز ادیشن در هند عرضه میشود
جیپ با معرفی رانگلر ۱۹۴۱ ویلیز ادیشن در بازار هند، نسخهای خاص با طراحی کلاسیک، رنگ نظامی و تولید محدود عرضه کرده که یادآور مدلهای تاریخی ویلیز است.

جیپ نسخهای ویژه از رانگلر را با نام ۱۹۴۱ ویلیز ادیشن برای بازار هند معرفی کرده است. این نسخه که تنها در ۳۰ دستگاه تولید میشود، بر پایه تیپ روبیکان ساخته شده و با الهام از مدلهای کلاسیک ویلیز، طراحی متفاوتی نسبت به نسخه آمریکایی رانگلر ویلیز ۴۱ دارد.
رنگ سبز نظامی با نام Green 41 که یادآور خودروهای نظامی قدیمی است، برجستهترین ویژگی ظاهری این مدل محسوب میشود. علاوه بر این، یک برچسب ۱۹۴۱ روی کاپوت، حس نوستالژیک این شاسیبلند را تقویت میکند. برای خریدارانی که به شخصیسازی علاقه دارند، یک پکیج آپشن اضافی ارائه شده که شامل سقف سانرایدر، نردبان کناری و باربند سقفی است. پلههای برقی کناری نیز بهصورت استاندارد در این مدل وجود دارند و ورود به کابین را آسانتر میکنند.
همچنین بخوانید: مازراتی MC12 ورسیونه کورسا؛ اسب وحشی ایتالیایی
نوستالژی در قاب قدرت
بااینحال، برخلاف نسخه آمریکایی، این مدل از رینگهای ارتقاءیافته برخوردار نیست، اما ظاهر خشن و کلاسیک آن برای طرفداران شاسیبلندهای آفرود همچنان جذاب خواهد بود. داخل کابین نیز حس و حال کلاسیک حفظ شده است. دستگیرههای رترو و کفپوشهای مقاوم با نوشته قرمزرنگ Jeep، جلوهای خاص به فضای داخلی بخشیدهاند.
دوربینهای داشبورد جلو و عقب نیز برای افزایش ایمنی و راحتی راننده در این مدل تعبیه شدهاند. برخلاف نسخه آمریکایی که از پیشرانه پلاگینهیبریدی 4xe بهره میبرد، رانگلر ۱۹۴۱ ویلیز ادیشن هندی با پیشرانه بنزینی عرضه میشود. این شاسیبلند از یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر استفاده میکند که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل میشود.
این نسخه ویژه رانگلر تنها در بازار هند عرضه میشود و قیمت پایه آن ۶۷.۶۵ لک روپیه (حدود ۸۰,۳۰۰ دلار) است. با اضافه کردن پکیج آپشن کامل، قیمت به حدود ۷۳.۲۴ لک روپیه (۸۷ هزار دلار) میرسد. این یعنی نسخهٔ ویژهٔ ۱۹۴۱ ویلیز ادیشن نسبت به رانگلر روبیکان استاندارد ۱.۵۹ لک روپیه (۲ هزار دلار) گرانتر است. البته با توجه به تولید محدود و ارزش کلکسیونی این شاسیبلند، این قیمت برای ۳۰ خریدار خوششانس احتمالاً توجیهپذیر خواهد بود.
منبع: دنده ۶