وضعیت جاده چالوس و محدودیت تردد در تعطیلات آخر شهریور

انتظار می رود که در آخرین هفته شهریور ماه شاهد موج ترافیک سنگین در جاده چالوس و دیگر راه های کشور باشیم و به همین دلیل محدودیت هایی از سوی پلیس در نظر گرفته شده است.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اجرای محدودیت های ترافیکی در بازه رمانی چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه الی دوشنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۲ در راستای مدیریت ترافیک و تسهیل در سفرهای بین شهری خبر داد.

وی گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ الی ساعت ۶ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران- سمنان–مشهد محورهای قوچان – مشهد ، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه – مشهد و بالعکس ممنوع است؛ اگرچه تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت های ترافیکی جاده چالوس و جاده هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به محور کندوان پرداخت و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال بسمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ روزهای شنبه ، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران– شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ شیرانی به محور هراز اشاره و بیان داشت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی درباره تردد وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی پرداخت و گفت: تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است؛ همچنین تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

محدودیت های ترافیکی در سایر جاده های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است؛ همچنین تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه از مسیر (شمال به جنوب) ممنوع خواهد بود.

وی افزود: در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد کلیه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ممنوع است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: در محور قدیم رشت– قزوین و بالعکس تردد کلیه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه در محور مذکور ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

۲ دیدگاه

  1. با سلام تصاویر خیلی جالب بود فقط خواستم بگم که تصویری که از گنبد سلطانیه ارامگاه سلطان محمد خدابنده گذاشتین اشتباه هستش تصویر مطعلق به سلطانیه هستش اما نامش مقبره سلطان چلبی اوغلی که از شاگردان مولوی بوده میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا