وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز ۲۳ شهریور

پلیس راهور فراجا با تشریح وضعیت ترافیک جاده چالوس، از هموطنان خواست سفر خود را به تاخیر بیاندازند.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده چالوس اظهار کرد: تردد در محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی ممنوع است. این ممنوعیت تردد به دلیل ترافیک سنگین در داخل تونل‌ها و جاده چالوس اعمال شده است.

شیرانی تاکید کرد: این ممنوعیت تردد موقتی بوده و تا روان سازی ترافیک و تخلیه بار ترافیکی در داخل تونل‌ها، ادامه دارد.

وی افزود: در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا و مسیر رفت و برگشت و حدفاصل پلور تا بایجان ترافیک سنگین گزارش شده است.

شیرانی گفت: همچنین در آزادراه قزوین – رشت مسیر جنوب به شمال و محدوده‌های کوهین، شیرین سو و لوشان و حدفاصل منجیل تا رودبار، محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال و محدوده دماوند و آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا زیباشهر در اکثر مقاطع ترافیکی سنگین گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی منتهی به شهر مشهد نیز توضیح داد: تردد در آزادراه باغچه – مشهد، محور چناران – مشهد و محور تربت جام – مشهد روان است.

مسافران راهی جاده چالوس نشوند

همچنین، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور فراجا که در حال حاضر در جاده چالوس حضور دارد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیک جاده چالوس و دیگر محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک بسیار سنگین را در ۲ محور هراز و چالوس شاهد هستیم؛ اگرچه هر ۲ محور نیز از طرف تهران به شمال یک طرفه شده است.

جانشین پلیس راهور فراجا وضعیت تردد در محورهای منتهی به مشهد مقدس را نیز سنگین ارزیابی کرد و گفت: تمامی محورهای منتهی به استان خراسان رضوی از گلستان و سمنان گرفته تا خراسان شمالی و جنوبی، ترافیک سنگینی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی از هموطنان درخواست کرد که اگر قصد سفر به محورهای شمالی را دارند با توجه به اینکه ظرفیت دو محور هراز و چالوس اشباع شده است سفر خود را به تأخیر بیندازند و در صورت ضرورت از محورهای فیروزکوه و آزادراه قزوین_ رشت تردد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا