تاریخ آغاز ثبت نام سرویس مدارس

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تاریخ آغاز ثبت نام سرویس مدارس در این استان را اعلام کرد.

رئیس اداره انجمن اولیا مربیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به فصل ثبت نام دانش آموزان اظهار کرد: امور حمل و نقل دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ مطابق با آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان مصوب هیئت وزیران در شهریور سال ۱۴۰۲ است.

امینه سادات طباطبایی با بیان اینکه در شهر اصفهان سامانه سفیر مهر با هدف بهبود و ارتقای خدمات سرویس دهی مدارس راه اندازی شده و برای سومین سال آماده خدمت رسانی به دانش آموزان است، افزود: ثبت نام سرویس مدارس ویژه دانش آموزان شهر اصفهان از بیستم تیر سال جاری و از طریق سامانه سفیر مهر به نشانی ssm.esftaxirani.ir آغاز خواهد شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: مباحث سرویس حمل و نقل دانش آموزان و آدرس سامانه سفیر مهر برای تمام نواحی طی بخشنامه ای اعلام شده است و مدیران مدارس موظف هستند آدرس سامانه را برای ثبت درخواست به اطلاع اولیای مدرسه برسانند.

وی ادامه داد: برابر با ماده ۲۴ آئین نامه مذکور هرگونه دخالت مدیران مدارس یا سایر مسئولان و عوامل مدرسه یا ادارات آموزش و پرورش در حوزه حمل و نقل خارج از موارد تعیین شده در آئین نامه و انعقاد هرگونه قرارداد بین مدارس و مجموعه های تابعه با پیمانکاران ممنوع است و با مدارس دولتی و غیر دولتی خاطی برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: برابر با ماده ۲۵ آئین نامه، نظارت عالیه بر خدمات ارائه شده در حمل و نقل دانش آموزی در شهرستان ها برعهده شورای هماهنگی ترافیک شهرستان و در مرکز استان از وظایف شورای هماهنگی ترافیک استان است که در جلسات مربوط به سرویس حمل و نقل دانش آموزان نمایندگان آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان حضور خواهند داشت.

منبع: ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا