قیمت شاسی‌ بلندهای محبوب چینی در کارخانه +جدول ۹ اردیبهشت ۱۴۰۴

قیمت کارخانه شاسی بلندهای محبوب چینی را در این گزارش بخوانید.

بر اساس قیمت کارخانه شاسی بلندهای محبوب چینی، ام وی ام X۲۲ PRO دنده ای مدل ۱۴۰۴ با قیمت ۹۶۵ میلیون تومان به بازار عرضه می‌شود و فونیکس FX پریمیوم FWD مدل ۱۴۰۴ در کارخانه به قیمت ۲ میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین قیمت فونیکس تیگو ۷ پرو پریمیوم مدل ۱۴۰۴ در نمایندگی های مدیران خودرو حوالی ۱ میلیارد و ۷۳۳ میلیون تومان است.

براساس قیمت کارخانه خودروهای چینی بازار، هایما ۷X ۱.۶ لیتر توربو مدل ۱۴۰۴ حدود ۱ میلیارد و ۵۶۲ میلیون تومان در کارخانه قیمت دارد. قیمت هایما S۷ ۱.۵ لیتر توربو پرو مدل ۱۴۰۴ نیز در نمایندگی های ایران خودرو حوالی ۱ میلیارد ۴۱۰ میلیون تومان ارزشگذاری شده است. جدول زیر جهت اطلاع از قیمت کارخانه شاسی بلندهای محبوب چینی در اردیبهشت ۱۴۰۴ بخوانید.

همچنین ببینید: افزایش قیمت کرولا کراس هیبرید اعلام شد +معرفی کامل و قیمت

قیمت شاسی بلندهای محبوب چینی – اردیبهشت ۱۴۰۴

برندمدلکارکرد(کیلومتر)قیمت (تومان)
ام وی ام X۲۲ PRO دنده ای۱۴۰۴صفر۹۶۵,۴۳۵,۰۰۰
ام وی ام X۳۳ کراس اتوماتیک۱۴۰۴صفر۱,۰۸۵,۳۱۷,۰۰۰
ام وی ام X۵۵ PRO IE۱۴۰۴صفر۱,۵۱۸,۶۳۵,۰۰۰
فونیکس FX پریمیوم FWD۱۴۰۴صفر۲,۲۵۴,۲۳۵,۰۰۰
فونیکس FX EV ۱۵۰ کیلو وات۲۰۲۴صفر۲,۲۸۲,۷۳۵,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو پریمیوم۱۴۰۴صفر۱,۷۳۳,۰۳۵,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو مکس ۱.۶ لیتر توربو AWD۱۴۰۳صفر۲,۳۴۰,۲۳۵,۰۰۰
فونیکس تیگو ۷ پرو هیبرید e پلاس۱۴۰۴صفر۲,۲۸۹,۹۳۵,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE۱۴۰۴صفر۳,۱۲۷,۴۳۵,۰۰۰
فونیکس تیگو ۸ پرو هیبرید e پلاس۱۴۰۴صفر۳,۲۱۸,۱۳۵,۰۰۰
هایما ۷X ۱.۶ لیتر توربو۱۴۰۴صفر۱,۵۶۲,۷۷۵,۰۰۰
هایما ۸S۱۴۰۴صفر۱,۳۹۷,۹۲۴,۰۰۰
هایما S۵ ۶ سرعته اتوماتیک۱۴۰۴صفر۱,۱۸۳,۱۹۷,۰۰۰
هایما S۷ ۱.۵ لیتر توربو پرو۱۴۰۴صفر۱,۴۱۰,۹۹۹,۰۰۰
هایما S۷ ۱.۸ لیتر توربو پلاس۱۴۰۴صفر۱,۲۰۳,۳۹۳,۰۰۰

مقایسه سواری هایما اس ۷ و تیگو ۷

در زمینه مقایسه هایما و تیگو ۷ از نظر تجربه رانندگی باید گفت که هر دو خودرو نسبت به مدل‌های مشابه از سیستم تعلیق و کیفیت سواری دلنشین‌تری برخوردارند. از لحاظ چابکی و عملکرد فنی نزدیک به هم هستند، اما به نظر می‌رسد که هندلینگ و پایداری تیگو ۷ در سرعت‌های بالا نسبت به حریف برتری داشته و حرکات عرضی بدنه آن در عبور از جاده‌های پیچ‌درپیچ نسبت به هایما اس ۷ کمتر باشد.

هماهنگی میان پیشرانه و گیربکس نیز در هر دو خودرو رضایت‌بخش است و با حداقل وقفه صورت می‌گیرد. البته باید خاطرنشان کرد که گیربکس‌های اتوماتیک AT استهلاک پایین‌تری نسبت به جعبه‌دنده‌های دو کلاچه از خود بروز می‌دهند و با مشکل داغ شدن بیش از حد در ترافیک‌های سنگین یا سربالایی‌ها به راحتی مواجه نخواهد شد. همچنین معمولا راندمان جعبه دنده های دوکلاچه در طول زمان نسبت به گیربکس‌های AT زودتر کاهش پیدا می‌کند. اما نکته مثبت گیربکس دوکلاچه در مصرف کمتر سوخت و تعویض دنده‌ها بدون افت توان است که در اینجا نیز تاثیر خود را گذاشته و مصرف پایین‌تری برای چری تیگو ۷ در پی داشته است که البته از موتور با حجم کمتر نیز بهره می‌برد.

منبع: اقتصادآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا