شرایط فروش اقساطی جدید محصولات مدیران خودرو در نمایشگاهها +جدول اردیبهشت ۱۴۰۴
در این گزارش شرایط جدید فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو را میتوانید ببینید.

براساس آگهیهای فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو منتشر شده توسط نمایشگاه داران در سایت های آگهی خودرو، ام وی ام X۲۲ PRO دنده ای مدل ۱۴۰۴ با ۳۵۸ میلیون تومان پیش پرداخت اولیه و ۱۰۲ میلیون تومان پیش پرداخت ثانویه در اقساط ۴۸ماهه به مبلغ ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش میرسد و ام وی ام X۳۳ کراس اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ با ۵۴۰ پیش پرداخت در ۴۸ قسط به مبلغ ۲۲ میلیون تومان معامله میشود.
همچنین برای خرید اقساطی فونیکس تیگو ۷ پرو مکس ۱.۶ لیتر توربو AWD مدل ۱۴۰۳ باید ۱ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان پیش پرداخت (مرحله اول: ۷۹۸ میلیون تومان – مرحله دوم: ۲۶۶ میلیون تومان) و اقساط ۶۰ ماهه به مبلغ ۵۰ میلیون تومان پیش فروش میشود.
ببینید: اطلاعیه جدید سایپا منتشر شد؛ فروش فوری این محصول سایپا با تحویل ۱ماهه +جزئیات اردیبهشت ۱۴۰۴
در میان آگهی های فروش اقساطی چری از سری محصولات مدیران خودرو، چری آریزو ۵T اسپرت FL مدل ۱۴۰۳ به چشم میخورد که با ۱ میلیارد تومان پیش پرداخت در اقساط ۴۸ ماهه به مبلغ ۵۲ میلیون تومان میتوان آن را خرید. جهت اطلاع کامل از شرایط جدید فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.
شرایط جدید فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو – اردیبهشت ۱۴۰۴ | ||||||
مدل | سال تولید | کارکرد(کیلومتر) | پیشپرداخت اول (تومان) | پیش پرداخت دوم (تومان) | مبلغ قسط ماهانه (تومان) | تعداد اقساط |
ام وی ام X۲۲ PRO دنده ای | ۱۴۰۴ | صفر | ۳۵۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۹,۶۰۰,۰۰۰ | ۴۸ قسط |
ام وی ام X۳۳ کراس اتوماتیک | ۱۴۰۳ | صفر | ۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰ | ————— | ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۴۸ قسط |
فونیکس تیگو ۷ پرو مکس ۱.۶ لیتر توربو AWD | ۱۴۰۳ | صفر | ۷۹۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۶۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۶۰ قسط |
فونیکس FX پریمیوم FWD | ۱۴۰۳ | صفر | ۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۴۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۴۶,۴۰۰,۰۰۰ | ۴۸ قسط |
چری آریزو ۵T اسپرت FL | ۱۴۰۳ | صفر | ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ————— | ۲۷,۰۰۰,۰۰۰ | ۶۰ قسط |
اکستریم VX توربو ۲ لیتر | ۱۴۰۴ | صفر | ۳,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۵۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۴۸ قسط |
گفتنی است؛ طرح فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو مربوط به نمایشگاهداران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایتهای معتبر خریدوفروش خودرو جمعآوری شده است و مربوط به طرحهای فروش شرکتهای خودروساز نیست.
مزایا و معایب آریزو ۵T اسپرت FL
مزایا
- بهبود طراحی خودرو
- گرمکن جلو (نسبت به تیپ IE)
- تنظیم برقی صندلی راننده (نسبت به تیپ IE)
معایب
- ساختار ساده سیستم فنربندی
- عدم بهبود فنی (نسبت به تیپ IE)
منبع: اقتصادآنلاین
سلام دوستان
این قیمت ها چه خبره
میشه ۴ میلیاردددددددد
سلام دیگه چند وقت دیگه همه ماشین های آمریکایی و اروپایی سوار میشیم این ماشین های آشغال هم همش باد میکنه
لعنت بهتون برای قیمت تون
خدمات پس از فروش افتضاح چون قطعه تو انبار ندارن و اگه از بیرون تهیه کنید گارانتیت میپره
همه چی بسود مدیران خودرو و چین بی ذات
سلام تیگو ۷ پرومکس با شرایطی که نوشتید ۴ ملیارد در میاد. چه خبره؟ مگه مغز خر خوردیم
انحصار و رانت، تا کی با این انحصار و تعرفه های مزخرف گمرکی مردم رو از داشتن یه خودروی خوب و امن محروم میکنید آقا تعرفه گمرکی تو کالاها کمر ملت رو شکونده اگه این گاریها خوبن پس چرا مدیران خودشون بنز و تویوتا و لکسوس میشینن ، بعدشم اگه این ماشینها با ارز ملت وارد میشه پس چرا اقساطش برای از ما بهترونه آخه کدوم کارمندی داره ماهی ۲۰ تومن قسط بده چه برسه به ۵۰
اگرباپشگل معاوضه داریدمن حاظرم
مافیای اقتصادی بداند در همه خریدها فقط ضروریات خورکی انجام میشه و ارزش پول ملی و حقوق میبایست از این انحصار خارج شده و همه انچه تاکنون دارایی باید عودت دهید و ان روز توسط دلیران از شما عودت میشود
قطعات در نمایندگی موجود نیست ولی در بازار ازاد چرا هست عدم نظارت سازمان حمایت از مصرف کننده و عدم نظارت بازرسی شرکت مدیران خودرو که صفر است به نظر می رسد مسئولین و قوه قضائیه. باید ورود پیدا کند
و علت را بررسی کند و توضیح بخواهد از،سازمان حمایت از،مصرف کننده که چرا حمامی شرکت مدیران خودرو است ولی حامی حق مصرف کننده نیست.
کاش همه نمیخریدن،تا مجبور بشن ارزونش کنن
متاسفانه مول تودست مردم زیاد شده و همه میندازن تو خودرو
واقعا بدون هیچ غرض ورزی یه مطلب برای کسایی که به اشتباه میرن سمت این مثلث برمودا من هر چی بهم گفتن قبول نکردم گرفتم ولی به معنی واقعی زندگیم رو ریخت به هم و نظم زندگی از دستم در رفت قطعات این خودروها در بازار نسبت به شرکت خیلی اختلاف داره ولی هیچ کدوم دیگه جواب نمیده و آدم بین زمین و هوا بلاتکلیف میمونه هم ماشین داری هم نداری چون به معنای واقعی یکبار مصرف هستن اگه از دوستان گرفته و راضیه هنوز گذرش به نمایندگی و یا تعویض قطعه ای نیوفتاده پس دوستانه عرض میکنم از چندین کیلومتری این شرکت هم رد نشین چون بد جوری پشیمون میشید
این اقساط یک فرهنگی با کل حقوقشم نمی تونه پرداخت کنه
برا تیگو ۷ پرو ک قیمتش بیرون ۲و ۲۰۰ تموم میشه تو بازار آزاد کاری به گرون و ارزون بودنشم ندارم با پیش پرداخت و اقساط قیمت تمام شده ۴ میلیارد در میاد ؟؟؟؟ یعنی چی … صدی ۲۰ ملیون از مردم ربا میگیرن؟ یا با دلار ۲۰۰ هزار تمنی ماشین میدن دست مردم داستان داستان
قیمت آریزو ۵ که صفر آن ۱.۲۹۰.۰۰۰.۰۰۰ هست با یک میلیارد پیش و ۶۰ قسط ۲۷ میلیون که حدودا دو میلیارد ششصد و بیست میلیون تومن در میاد که به نطر غیر واقعی میاد
دورتون تموم میشه
قطعات برای تعویض ندارندسه ماه ماشین من خوابیده در تعمیرگاه مرکزی
متاسفانه داشتن خودرو به عنوان یک حق طبیعی برای ملت ایران تبدیل به آرزو شده بعلت انحصار و رانت و اقتصاد دولتی و مدیران سفارشی و باندی فساد اداری و نبود نظارت سالم امیدی به بهبودی نیست . ایران خودرو با تولید خودروهای عهد بوقی و بی کیفیت حتی فرهنگ رانندگی را در مملکت ما نابود کرده سایپا که اصلا وامصیبتاست.
درد ما را نیست درمان الغیاث.
هجر ما را نیست پایان الغیاث
۴۳۰ میلیون سود خدایی نکرده ضرر نکنین
پیش خودتون چی فکر میکنید این اقساط رو میذارید؟
اگرچه من نظر میدم ولی مثل دفعات قبل جاپ نمکنید گویند شتردر خواب بیند پتبه دانه. گهی وش وش خورد گه دانه دانه با این افت دلار هیج دیوانه ای این خودروها را نمیخرد مگر اینکه قیمت های کارخانه وبنگاه ها بین ۳۰تا ۴۰درصد بیاد پایین.