شرایط فروش اقساطی جدید محصولات مدیران خودرو در نمایشگاه‌ها +جدول اردیبهشت ۱۴۰۴

در این گزارش شرایط جدید فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو را می‌توانید ببینید.

براساس آگهی‌های فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو منتشر شده توسط نمایشگاه داران در سایت های آگهی خودرو، ام وی ام X۲۲ PRO دنده ای مدل ۱۴۰۴ با ۳۵۸ میلیون تومان پیش پرداخت اولیه و ۱۰۲ میلیون تومان پیش پرداخت ثانویه در اقساط ۴۸ماهه به مبلغ ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و ام وی ام X۳۳ کراس اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ با ۵۴۰ پیش پرداخت در ۴۸ قسط به مبلغ ۲۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

همچنین برای خرید اقساطی فونیکس تیگو ۷ پرو مکس ۱.۶ لیتر توربو AWD مدل ۱۴۰۳ باید ۱ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان پیش پرداخت (مرحله اول: ۷۹۸ میلیون تومان – مرحله دوم: ۲۶۶ میلیون تومان) و اقساط ۶۰ ماهه به مبلغ ۵۰ میلیون تومان پیش فروش می‌شود.

ببینید: اطلاعیه جدید سایپا منتشر شد؛ فروش فوری این محصول سایپا با تحویل ۱ماهه +جزئیات اردیبهشت ۱۴۰۴

در میان آگهی های فروش اقساطی چری از سری محصولات مدیران خودرو، چری آریزو ۵T اسپرت FL مدل ۱۴۰۳ به چشم میخورد که با ۱ میلیارد تومان پیش پرداخت در اقساط ۴۸ ماهه به مبلغ ۵۲ میلیون تومان می‌توان آن را خرید. جهت اطلاع کامل از شرایط جدید فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو – اردیبهشت ۱۴۰۴

مدلسال تولیدکارکرد(کیلومتر)پیش‌پرداخت اول (تومان)پیش پرداخت دوم (تومان)مبلغ قسط ماهانه (تومان)تعداد اقساط
ام وی ام X۲۲ PRO دنده ای۱۴۰۴صفر۳۵۸,۰۰۰,۰۰۰۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰۱۹,۶۰۰,۰۰۰۴۸ قسط
ام وی ام X۳۳ کراس اتوماتیک۱۴۰۳صفر۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰—————۲۲,۰۰۰,۰۰۰۴۸ قسط
فونیکس تیگو ۷ پرو مکس ۱.۶ لیتر توربو AWD۱۴۰۳صفر۷۹۸,۰۰۰,۰۰۰۲۶۶,۰۰۰,۰۰۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰۶۰ قسط
فونیکس FX پریمیوم FWD۱۴۰۳صفر۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰۲۴۱,۰۰۰,۰۰۰۴۶,۴۰۰,۰۰۰۴۸ قسط
چری آریزو ۵T اسپرت FL۱۴۰۳صفر۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰—————۲۷,۰۰۰,۰۰۰۶۰ قسط
اکستریم VX توربو ۲ لیتر۱۴۰۴صفر۳,۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰۵۲,۰۰۰,۰۰۰۴۸ قسط

گفتنی است؛ طرح فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو مربوط به نمایشگاه‌داران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایت‌های معتبر خریدوفروش خودرو جمع‌آوری شده است و مربوط به طرح‌های فروش شرکت‌های خودروساز نیست.

مزایا و معایب آریزو ۵T اسپرت FL

مزایا

  • بهبود طراحی خودرو
  • گرمکن جلو (نسبت به تیپ IE)
  • تنظیم برقی صندلی راننده (نسبت به تیپ IE)

معایب

  • ساختار ساده سیستم فنربندی
  • عدم بهبود فنی (نسبت به تیپ IE)

منبع: اقتصادآنلاین

۳۱ دیدگاه

  1. خدمات پس از فروش افتضاح چون قطعه تو انبار ندارن و اگه از بیرون تهیه کنید گارانتیت میپره
    همه چی بسود مدیران خودرو و چین بی ذات

  2. انحصار و رانت، تا کی با این انحصار و تعرفه های مزخرف گمرکی مردم رو از داشتن یه خودروی خوب و امن محروم میکنید آقا تعرفه گمرکی تو کالاها کمر ملت رو شکونده اگه این گاریها خوبن پس چرا مدیران خودشون بنز و تویوتا و لکسوس میشینن ، بعدشم اگه این ماشینها با ارز ملت وارد میشه پس چرا اقساطش برای از ما بهترونه آخه کدوم کارمندی داره ماهی ۲۰ تومن قسط بده چه برسه به ۵۰

  3. مافیای اقتصادی بداند در همه خریدها فقط ضروریات خورکی انجام میشه و ارزش پول ملی و حقوق می‌بایست از این انحصار خارج شده و همه انچه تاکنون دارایی باید عودت دهید و ان روز توسط دلیران از شما عودت میشود

  4. قطعات در نمایندگی موجود نیست ولی در بازار ازاد چرا هست عدم نظارت سازمان حمایت از مصرف کننده و عدم نظارت بازرسی شرکت مدیران خودرو که صفر است به نظر می رسد مسئولین و قوه قضائیه. باید ورود پیدا کند
    و علت را بررسی کند و توضیح بخواهد از،سازمان حمایت از،مصرف کننده که چرا حمامی شرکت مدیران خودرو است ولی حامی حق مصرف کننده نیست.

  5. واقعا بدون هیچ غرض ورزی یه مطلب برای کسایی که به اشتباه میرن سمت این مثلث برمودا من هر چی بهم گفتن قبول نکردم گرفتم ولی به معنی واقعی زندگیم رو ریخت به هم و نظم زندگی از دستم در رفت قطعات این خودروها در بازار نسبت به شرکت خیلی اختلاف داره ولی هیچ کدوم دیگه جواب نمیده و آدم بین زمین و هوا بلاتکلیف میمونه هم ماشین داری هم نداری چون به معنای واقعی یکبار مصرف هستن اگه از دوستان گرفته و راضیه هنوز گذرش به نمایندگی و یا تعویض قطعه ای نیوفتاده پس دوستانه عرض میکنم از چندین کیلومتری این شرکت هم رد نشین چون بد جوری پشیمون میشید

  6. برا تیگو ۷ پرو ک قیمتش بیرون ۲و ۲۰۰ تموم میشه تو بازار آزاد کاری به گرون و ارزون بودنشم ندارم با پیش پرداخت و اقساط قیمت تمام شده ۴ میلیارد در میاد ؟؟؟؟ یعنی چی … صدی ۲۰ ملیون از مردم ربا میگیرن؟ یا با دلار ۲۰۰ هزار تمنی ماشین میدن دست مردم داستان داستان

  7. قیمت آریزو ۵ که صفر آن ۱.۲۹۰.۰۰۰.۰۰۰ هست با یک میلیارد پیش و ۶۰ قسط ۲۷ میلیون که حدودا دو میلیارد ششصد و بیست میلیون تومن در میاد که به نطر غیر واقعی میاد

  8. متاسفانه داشتن خودرو به عنوان یک حق طبیعی برای ملت ایران تبدیل به آرزو شده بعلت انحصار و رانت و اقتصاد دولتی و مدیران سفارشی و باندی فساد اداری و نبود نظارت سالم امیدی به بهبودی نیست . ایران خودرو با تولید خودروهای عهد بوقی و بی کیفیت حتی فرهنگ رانندگی را در مملکت ما نابود کرده سایپا که اصلا وامصیبتاست.
    درد ما را نیست درمان الغیاث.
    هجر ما را نیست پایان الغیاث

  9. اگرچه من نظر میدم ولی مثل دفعات قبل جاپ نمکنید گویند شتردر خواب بیند پتبه دانه. گهی وش وش خورد گه دانه دانه با این افت دلار هیج دیوانه ای این خودروها را نمیخرد مگر اینکه قیمت های کارخانه وبنگاه ها بین ۳۰تا ۴۰درصد بیاد پایین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا