هیدکی کامیا: علاقهمند به بازسازی اولین نسخه Devil May Cry هستم
هیدکی کامیا، خالق سری Devil May Cry، در مصاحبهای جدید از تمایل خود برای بازسازی نسخه اول این بازی خبر داد اما تأکید کرد که نمیخواهد آن را با استانداردهای امروزی تغییر دهد.

هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) کارگردان ژاپنی افسانهای خالق عناوینی مانند Devil May Cry و Bayonetta، در مصاحبه جدیدی از میل خود به بازسازی اولین عنوان سری Devil May Cry پرده برداشت.
Devil May Cry در ابتدا به عنوان نسخه چهارم Resident Evil طراحی شده بود و ایدههای انقلابی و تغییر در ساختار این نمونه اولیه، شرکت Capcom را مجبور به تغییر مسیر کرد و از دل این ایدهها، Devil May Cry متولد شد.
همچنین بخوانید: هیدئو کوجیما: ناشران از رقابت با GTA 6 میترسند
ترکیب جذاب مهارتها، کامبوها و اکشن پرزرقوبرق آن، این بازی و عناوین پس از آن را به یک موفقیت تکرارنشدنی برای این شرکت مبدل نمود. حال نزدیک به ۲۵ سال پس از انتشار اولین نسخه از این بازی، کارگردان آن، هیدکی کامییا، به پرسشهایی درباره عنوان اولیه سری در یک مصاحبه پاسخ داد:
چنین بازسازیای را دوست دارم انجام دهم. البته به نظرم این بازی حاصل طراحی ۲۴ سال پیش است و تمایلی ندارم آن را با توجه به فناوری فعلی و ایدههای امروزی طراحی، بازسازی کنم.
البته او در ادامه به بازی Viewtiful Joe نیز به عنوان یک اثر دیگر که علاقه به ریمیک آن را دارد، اشاره کرد.
منبع: گیمفا