دنبالهی سایبرپانک ۲۰۷۷ میخواهد واقعیترین سیستم جمعیت را داشته باشد!
آگهیهای استخدام مربوط به دنبالهی بازی سایبرپانک 2077 نشان میدهند که استودیوی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) قصد دارد «واقعیترین جمعیتی که تا به حال در یک بازی ویدیویی دیده شده» را ارائه دهد.

در حالی که معمولاً آگهیهای استخدام، بازتاب دقیقی از بازی نهایی نیستند، اما یکی از موارد ذکر شده در لیست مربوط به طراح ارشد رویاروییها (Lead Encounter Designer)، به یکی از اهداف مهمی اشاره میکند که سیدی پراجکت در طول توسعه قصد دارد به آن برسد. در میان مسئولیتهای روزانه، از متقاضیان این شغل انتظار میرود که در همکاری نزدیک با تیم طراحی سیستمها، برای خلق واقعیترین و واکنشپذیرترین سیستم جمعیت ممکن کار کنند.
هنوز مشخص نیست که این اشاره به سیستمی مشابه با سیستم مکالمههای بازی رد دد ریدمپشن ۲ دارد که در آن بازیکن میتواند با هر شخصیت غیرقابل بازی صحبت کند یا این که هدف توسعهدهندگان واکنشهای واقعیتر به اعمال بازیکن است زیرا این استودیو به خاطر اهمیت دادن به نتایج اقدامات بازیکن شناخته شده است. در هر صورت باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر ماند.
سایبرپانک ۲۰۷۷
توسعهی دنبالهی سایبرپانک ۲۰۷۷ که با نام رمز پروژهی اوریون (Project Orion) شناخته میشود، توسط تیم جدید آمریکای شمالی سیدی پراجکت رد که در بوستون و ونکوور مستقر است، هدایت میشود. این استودیو گفته که توسعهی بازی در خارج از اروپا باعث میشود تا سایبرپانک ۲ حال و هوایی آمریکاییتر و اصیلتر داشته باشد. بدون شک انتظارات از این نسخه به شدت بالاست به خصوص که نسخهی اول در زمان عرضه با مشکلات زیادی مواجه بود؛ هرچند که این مشکلات تا حد بسیار زیادی برطرف شدند.
در این میان، سیدی پراجکت بیشتر تمرکز خود را روی ویچر ۴ (The Witcher 4) قرار داده که سیری در نقش شخصیت اصلی آن است و با یک تریلر سینماتیک جذاب معرفی شده است. این بازی فعلا تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما گفته شده که عمیقترین بازی سیدی پراجکت رد تاکنون خواهد بود.
منبع: دیجیکالا مگ