سامسونگ از راه دور مشکلات لوازم خانگی خود را شناسایی و رفع می‌کند!

سامسونگ با گسترش HRM به ۱۲۲ کشور، امکان عیب‌یابی و رفع مشکلات لوازم خانگی هوشمند را از راه دور و بدون نیاز به تکنسین فراهم کرد.

سامسونگ اعلام کرد که قابلیت تشخیص از راه دور مشکلات لوازم خانگی (HRM) را به ۱۲۲ کشور جهان گسترش داده است. این فناوری نوین که نخستین بار در سال ۲۰۲۰ در کره‌جنوبی معرفی شد، اکنون به ۱۷ زبان ازجمله فرانسوی، آلمانی، روسی و اسپانیایی در دسترس کاربران قرار دارد.

به گفته سامسونگ، هدف از توسعه این قابلیت ساده‌تر‌کردن فرایند عیب‌یابی و رفع مشکلات لوازم خانگی هوشمند از راه دور است. کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه SmartThings مشکلات احتمالی لوازم خود را شناسایی و راه‌حل آن‌ها را بدون نیاز به مراجعه حضوری تکنسین دریافت کنند.

در سال‌های اخیر، غول فناوری کره‌ای با عرضه لوازم خانگی مجهز به نمایشگرهای لمسی، امکانات جدیدی را در اختیار کاربران گذاشته است. در ابتدا این نمایشگرها فقط در یخچال‌های Family Hub به کار گرفته می‌شدند؛ اما اکنون در محصولات سری Bespoke مانند مایکروویوها و یخچال‌ها و ماشین‌های لباس‌شویی‌ و خشک‌کن نیز تعبیه شده‌اند.

این نمایشگرها به کاربران امکان می‌دهند تا صفحه خود را به‌صورت زنده با مشاوران مراکز خدماتی به اشتراک بگذارند و مشکلاتی مانند خرابی نمایشگر و اختلال در برنامه‌ها و اشکالات پخش چندرسانه‌ای را سریع‌تر رفع کنند.

به گفته سامسونگ، قابلیت HRM باعث بهبود چشمگیر خدمات پس‌از فروش شده است. به‌عنوان مثال، در مواقعی که کاربران از عملکرد نادرست دکمه‌های ماشین لباس‌شویی شکایت می‌کنند، تشخیص از راه دور می‌تواند مشخص کند که دلیل این مشکل فعال‌شدن تصادفی قفل کودک بوده است. در چنین شرایطی، کارشناسان مرکز خدمات به‌طور مستقیم دستورالعمل رفع مشکل را برای کاربران توضیح می‌دهند.

به نقل از سم‌موبایل، مهندسان می‌توانند پیش‌از مراجعه به منزل مشتری، داده‌های موردنیاز برای تشخیص را از دستگاه دریافت و بررسی کنند تا فرایند تعمیرات سرعت بیشتری پیدا کند. آمارها نشان می‌دهند که در مقایسه با ژانویه ۲۰۲۵، استفاده از قابلیت HRM در جولای ۲۰۲۵ دو برابر شده است. سامسونگ تأکید کرده است که در آینده قصد دارد این قابلیت را به دسته‌های بیشتری از محصولات و زبان‌های جدید گسترش دهد.

میونگ یو (Miyoung Yoo)، معاون اجرایی و رئیس تیم جهانی رضایت مشتریان در بخش Digital Appliance (DA) سامسونگ گفت:

خدمت HRM نمونه‌ای از تعهد ما به مراقبت هوشمند و پیش‌گیرانه از مشتریان است. ترکیب اتصال یکپارچه و داده‌های لحظه‌ای، تجربه کاربران را ساده‌تر می‌کند و رضایت کلی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

منبع: تک ناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا