واکنش سونی به شایعات مبنی بر خروج از بازار گوشی‌های هوشمند

سونی با رد شایعات خروج از بازار گوشی‌های هوشمند، تأکید کرد که برند اکسپریا بخش مهمی از استراتژی این شرکت باقی خواهد ماند. این شرکت با وجود سهم بازار کمتر از ۳ درصد، بر مزیت‌های رقابتی خود در فناوری‌های پیشرفته مانند سنسورهای دوربین و نمایشگرهای ۴K تأکید دارد و به تازگی مدل پرچمدار اکسپریا ۱ VII را با قیمت ۱۵۰۰ یورو عرضه کرده است.

به نقل از د ورج، سونی به تازگی در واکنش به شایعات مبنی بر احتمال خروج از بازار گوشی‌های هوشمند، تأکید کرده است که خط تولید اکسپریا همچنان بخش حیاتی استراتژی این شرکت محسوب می‌شود. در یک کنفرانس مالی، لین تائو، مدیر مالی سونی، با اشاره به اهمیت فناوری ارتباطی در محصولات این شرکت، اظهار داشت که گوشی‌های اکسپریا برای سونی «بسیار مهم» هستند و این بخش همچنان در حال رشد است.

با وجود کاهش سهم بازار سونی در بخش گوشی‌های هوشمند به کمتر از ۳ درصد، این شرکت همچنان بر مزیت‌های رقابتی خود در زمینه فناوری‌های اختصاصی همچون سنسورهای دوربین پیشرفته و نمایشگرهای ۴K تأکید دارد. گوشی پرچم‌دار جدید سونی، اکسپریا ۱ VII، با قیمت حدود ۱۵۰۰ یورو، به‌تازگی در بازارهای منتخب عرضه شده است.

همچنین بخوانید: گوشی اقتصادی نوبیا ایر به عنوان رقیب آیفون ۱۷ ایر از راه می‌رسد!

واگذاری تولید گوشی‌های اکسپریا به شرکت‌های تولیدی ثالث

سونی همچنین تولید گوشی‌های اکسپریا را به شرکت‌های تولیدی ثالث واگذار کرده است. این تصمیم به‌منظور کاهش هزینه‌ها و تمرکز بیشتر بر روی فناوری‌های اصلی اتخاذ شده است، با این حال سونی همچنان به توسعه محصولات اکسپریا ادامه می‌دهد و به‌ویژه بر بازارهای خاص و علاقه‌مندان به فناوری‌های پیشرفته تمرکز دارد، در مجموع سونی با وجود چالش‌های موجود در بازار گوشی‌های هوشمند، همچنان به برند اکسپریا متعهد است و در تلاش است تا با تمرکز بر فناوری‌های نوین و بازارهای خاص، جایگاه خود را در این بخش حفظ کند.

منبع: ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا