فروش چند برابری با بسته بندی شکلات + انواع بسته بندی ۲۰۲۴

انواع بسته بندی شکلات با انواع پاکت های متالایز و تولید بهترین بسته بندی شرینی که باعث فروش بالا و برند سازی میشود.

بسته بندی شکلات باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ از چه پاکت ها و بسته بندی هایی می توان برای پک کردن انواع شکلات، شیرینی، تافی، گز، سوهان و … استفاده کرد؟ همان طور که می دانید، انواع شکلات و شیرینی با هر ساختاری نسبت به دمای بالا و رطوبت بسیار حساس و واکنش پذیر هستند که این عوامل می توانند موجب خرابی و از بین رفتن شکل ساختاری و ماهیت آن ها شوند؛ از این رو برای بسته بندی شکلات باید از پاکت های با کیفیتی استفاده شود که این پاکت ها بتوانند از محتویات درون خود در برابر عوامل خارجی به خوبی محافظت به عمل آورند.

برای بسته بندی شکلات و شیرنی از طیف وسیعی بسته بندی ها می توان استفاده کرد که یکی از بهترین نوع آن ها بسته بندی پلیمری یا بسته بندی های سلفونی نام دارد؛ این نمونه از پاکت های بسته بندی که این روزها هم فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند با مواد پلیمری مانند پلی اتیلن و پلی پروپیلن تولید می شوند که تمام انتظارات تولید کننده و مصرف کننده را برای استفاده از یک بسته بندی مطلوب برآورده می کنند.

در این مقاله می خواهیم که درباره بسته بندی شکلات، شیرینی، تافی، گز، سوهان، نات، ژله و پاستیل و … اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم، پس تا انتها همراه ما باشید و کمی از زمان تان را صرف مطالعه مطالبی که در اختیارتان می گذاریم نمایید.

بسته بندی شکلات با پاکت متالایز

متالایز یک ورقه نازک از پلی‌استر بوده که روی آن پودر متال اضافه شده و به جهت پک کردن محصولات مختلف به صورت لمینت و دو لایه در کنار سلفون یا کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد؛ بسته بندی های شکلات تخته ای از نوع متالایز هستند که به رنگ نقره ای می باشند و برخلاف ظاهرشان کیفیت و مقاومت خوبی دارند.

اگر توجه کرده باشید، عموما برای بسته بندی شکلات و تافی از پاکت متالایز استفاده می شود؛ این نمونه از پاکت های بسته بندی از سلفون متالایز یا سلفون صدفی تولید می شوند که به رنگ نقره ای یا آلومینیومی می باشند؛ در اصل زمانی که فیلم های پلیمری متالایزه می شوند خاصیت ایزولاسیون در آن ها به طور قابل توجهی بالا می رود که در این مواقع هم از محصولات به بهترین شکل محافظت می شود و هم این که بسته بندی محصولات زیباتر جلوه می کند.

پاکت های متالایز را می توان در ابعاد و شکل های گوناگونی به تولید رساند و از آن ها برای بسته بندی خرما، پاستیل، ژله، نبات، شکلات و … استفاده کرد؛ این محصولات در بسته بندی های مختلف پک می شوند که بسته بندی مادر آن ها می تواند از دو لایه یا سه لایه باشد.

انواع پاکت بسته بندی شکلات

با توجه به این که شیرینی و شکلات از مواد غذایی پر طرفدار هستند استفاده بیش از حد از آن ها باعث شده تا تولید کنندگان برای فروش بیشتر محصولات خود به فکر خلق بهترین بسته بندی ها برای پک کردن این کالاها باشند؛ به غیر از پاکت متالایز از پاکت های مختلف دیگری می توان برای بسته بندی انواع شکلات و شیرینی استفاده کرد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

  • پاکت های بالشتی: بیشتر شکلات هایی که در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی در فروشگاه ها وجود دارند بسته بندی مادر آن ها از نوع پاکت بالشتی است؛ این پاکت ها دو طرف و قسمت مرکزی پشت آن ها دوخته شده که اغلب هم برای بسته بندی تافی و شکلات، پاستیل، شوکوخرما، گز و سوهان استفاده می شوند که در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند.
  • پاکت ایستاده: پاکت های ایستاده که در دو نوع پاکت زیپ دار و بدون زیپ تولید می شوند بیشترین استفاده را در بسته بندی شکلات دارند که از آن ها بیشتر برای بسته بندی شوکو خرما، ژله، سوهان و … استفاده می شود که به صورت چند لایه به تولید می رسند و بیشترین مقاومت را در برابر عوامل خارجی به خود اختصاص داده اند.
  • پاکت استندآپ: برای فروش بیشتر انواع شیرینی و شکلات پاکت های بسته بندی استندآپ بهترین گزینه هستند؛ زیرا هم جلوه بصری زیبایی دارند و هم این که از سطح کیفی خوبی برخوردار هستند و می توانند از انواع شکلات، تافی، نی شیر و … تا رسیدن به دست مشتری به خوبی محافظت به عمل آورند.
  • پاکت زیپ کیپ: پاکت های زیپ کیپ از بسته بندی های مقاوم دارای زیپ هستند که برای بسته بندی کردن طیف وسیعی از محصولات از جمله شکلات و تافی به عنوان بسته بندی مادر مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا شفاف و به صورت دو لایه یا سه لایه می باشند.
  • پاکت شفاف: پاکت های شفاف که از آن ها چندین بار استفاده کرده اید پاکت هایی دو لایه و سه لایه هستند که جنس آنالیز آن ها با یکدیگر فرق دارد؛ پاکت شفاف دو لایه با آنالیز پلی استر|پلی اتیلن یا OPP مات| پلی اتیلن و سه لایه با آنالیز پلی استر/ پلی استر/ پلی اتیلن وجود دارند که شما با توجه به نیاز و بودجه خود می توانید به انتخاب هر یک از آن ها بپردازید.
  • پاکت چاپدار: برای بسته بندی مادر انواع تافی، شوکوخرما، سوهان، نبات و برخی از گزها از پاکت چاپدار استفاده می شود که این بسته بندی ها با قابلیت چاپ پذیری که دارند هم می توانند اطلاعات مربوط به محصول را به خوبی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و هم این که از محتویات درون خود به خوبی محافظت به عمل آورند.
  • بسته بندی پلیمری: بسته بندی های پلیمری از پاکت هایی هستند که ساختار اصلی آن ها را مواد پلیمری تشکیل می دهند این بسته بندی ها به قدری مقاوم هستند که اغلب به عنوان بسته بندی مادر برای پک کردن انواع شیرینی و شکلات و ژله استفاده می شوند که به صورت چند لایه می باشند.
  • پاکت دو لایه: پاکت های دو لایه با لفاف دو لایه با جنس پلی استر|پلی اتیلن یا OPP مات| پلی اتیلن تولید می شوند که برای بسته بندی شکلات های تخته ای بیشترین استفاده را دارند.
  • پاکت سه لایه: پاکت سه لایه بسته بندی ای مقاوم تر از پاکت دو لایه است که با جنس پلی استر/ پلی استر متالایز / پلی اتیلن، پلی استر | آلومینیوم | پلی اتیلن یا OPP مات | متالایز | پلی اتیلن تولید می شود و مقاومت و کیفیت بالایی دارد.

بسته بندی شرینی و شکلات

قیمت بسته بندی شکلات چقدر است؟

برای بسته بندی شکلات نمی توان قیمت مشخصی در نظر گرفت؛ زیرا به جهت بسته بندی کردن از انواع مختلفی از پاکت ها استفاده می شود که هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها و مشخصاتی خاص هستند؛ در کل می توان گفت که جنس بسته بندی، آنالیز آن، طراحی بسته بندی، روش چاپ؛ تعداد سفارش، ابعاد و ضخامت بسته بندی از مهم ترین پارامترهایی هستند که می توانند قیمت بسته بندی شکلات را تحت تاثیر قرار دهند؛ شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق تر در این باره با شماره تلفن های مشخص شده در همین صفحه تماس بگیرید.

خرید بسته بندی شکلات

اگر در زمینه تولید انواع شیرینی و شکلات فعالیت دارید و به دنبال بهترین بسته بندی برای آن ها می باشید؛ بسته بندی های نام برده برایتان بهترین گزینه هستند که به جهت خرید آن ها می توانید از مرکز چاپ و تولید انواع پاکت بسته بندی باران پک اقدام نمایید.

برای ثبت سفارش خود می توانید که از طریق پل های ارتباطی زیر با کادر فروش ما ارتباط برقرار کنید و ضمن دریافت مشاوره رایگان از آن ها سفارش تان را به ثبت برسانید.

شماره تماس: ۰۹۳۰۲۰۳۵۱۸۶

آدرس: تهران جاده اندیشه به سمت ملارد شهرک زمرد ویلا خیابان شبنم ۱۱ پلاک ۲۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا