تداوم اختلالات بانک پاسارگاد با وجود اعلام رسمی بانک مبنی بر بازگشت به شبکه بانکی
با وجود اعلام رسمی مسئولان بانک پاسارگاد مبنی بر پایداری خدمات این بانک و بازگشت به شبکه بانکی، همچنان شاهد تداوم اختلالات بانک پاسارگاد در انواع خدمات غیرحضوری هستیم.

در حالی که با گذشت بیش از ۱۰ روز از حملات سایبری به زیرساخت بانک پاسارگاد همچنان خدمات غیرحضوری (اینترنت بانک و موبایل بانک) این بانک در دسترس نیست، این بانک در پیامکی از جانب مدیرعامل این بانک بدون اشاره به زیرساخت آسیب پذیر این بانک در مقابله با حملات سایبری و زمان دقیق رفع این مشکلات، توفیقات کمنظیر بانک پاسارگاد را مهمترین دلیل مورد هدف قرار گرفتن این بانک در حمله سایبری اخیر دانسته است.
نکته دیگر آنکه علی رغم اعلام مدیرعامل این بانک مبنی بر بازگشت بانک پاسارگاد به چرخه ارائه خدمات، همچنان خدمات اینترنتی این بانک در دسترس نیست.
آیا مدیرعامل این بانک از وضعیت ارائه خدمات بانک تحت مدیریتش بی اطلاع است یا بخش اصلی خدمات بانکی مبتنی بر اینترنت را جزو خدمات بانک نمی داند که این پیامک از جانبش ارسال می شود؟!
متن پیامک بانک پاسارگاد
در متن این پیامک آمده است:
همراهان وفادار بانک پاسارگاد
توفیقات کمنظیر بانک پاسارگاد که به واسطه اعتماد شما شکل گرفته است مهمترین دلیل مورد هدف قرار گرفتن این بانک در حمله سایبری اخیر بود. با این حال با تلاش نستوه و شبانه روزی فرزندان شما در بانک پاسارگاد خدمات بانک به حالت عادی بازگشته و انشا الله از استمرار برخوردار خواهد بود. بی تردید شرح صدر و اعتماد مثال زدنی و قابل تقدیر همراهان گرانقدر که یاریگر ما بودهاند، پشتوانهای استوار برای عبور از هر مانعی خواهد بود. درکنار هم ایستادهایم و ثابت کردهایم:
«آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است»
با سپاس و احترام
مجید قاسمی
مدیرعامل بانک پاسارگاد

منبع: سیتنا
سلام.مثلا این آقایان بنام مسئول چ غم و هم و رنجی داشتند که حالا بخواهندپیگیر مشکلات مردم شوند!!شما چ انتظاری دارین!!😔😔