قیمت انواع بنز کارکرده در بازار +جدول ۲۶ فروردین ۱۴۰۴

در این گزارش، لیست قیمت بنز کارکرده در بازار را می‌توانید ببینید.

بر اساس آگهی بنز کاکرده در سایت‌های فروش خودرو، بنز C۲۰۰ مدل ۲۰۱۳ بدون رنگ با ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمتی حدود ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و  بنز S۵۰۰ مدل ۲۰۱۳ با ۷۰ هزار کیلومتر کارکرد حوالی ۱۵ میلیارد تومان معامله می‌شود.

در میان آگهی‌های  بنز کارکرده، بنز C۳۰۰ مدل ۲۰۱۴ صافکاری بدون رنگ با ۱۳۰ هزار کیلومتر کارکرد به چشم می‌خورد که با قیمت ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین بنز E۲۵۰ مدل ۱۳۹۷ بدون رنگ با ۶۱ هزار کیلومتر کارکرد حوالی ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. جدول جهت اطلاع از قیمت بنز کارکرده در فروردین ۱۴۰۴ بخوانید.

قیمت بنز کارکرده – فروردین ۱۴۰۴

برندمدل (سال)رنگ/وضعیت بدنهکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)
بنز C۲۰۰۲۰۱۳سفید/بدون رنگ۲۰,۰۰۰۷,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بنز S۵۰۰۲۰۱۳قهوه ای/بدون رنگ۷۰,۰۰۰۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بنز C۳۰۰۲۰۱۲سفید/صافکاری بدون رنگ۱۳۰,۰۰۰۶,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بنز E۲۵۰۲۰۱۴سرمه ای/بدون رنگ۶۱,۰۰۰۷,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بنز C۲۰۰۲۰۱۳مشکی/بدون رنگ۱۳۲,۰۰۰۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بنز C۲۰۰۲۰۰۸مشکی/دو لکه رنگ۱۶۶,۰۰۰۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی بنز C۲۰۰

مرسدس بنز C۲۰۰L یک سدان لوکس سایز متوسط با چهار درب و شاسی یکپارچه (Monocoque) است. این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی توربوشارژ با حجم ۱۴۹۶ سی‌سی بهره می‌برد که قادر به تولید حداکثر ۱۷۰ اسب بخار قدرت در ۵,۸۰۰ دور بر دقیقه و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در بازه ۱,۸۰۰ تا ۴,۰۰۰ دور بر دقیقه است. سیستم تزریق سوخت این مدل از نوع تزریق مستقیم (GDI) بوده و استاندارد آلایندگی آن یورو ۶ است.

C۲۰۰L از گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک ۹G-TRONIC استفاده می‌کند و نیروی پیشرانه را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند (دیفرانسیل عقب – RWD). شتاب صفر تا صد این خودرو ۹.۲ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به ۲۵۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر به‌طور میانگین حدود ۶.۳۵ لیتر سوخت مصرف می‌کند و باک سوخت آن گنجایشی معادل ۶۶ لیتر دارد.

همچنین ببینید: کارت سوخت این افراد امسال باطل می‌شود

سیستم تعلیق C۲۰۰L در هر دو محور از نوع مستقل چند اتصالی (Multi-Link) بوده که به بهبود کیفیت سواری و پایداری کمک می‌کند. فرمان خودرو از نوع برقی حساس به سرعت است که در سرعت‌های بالا پایداری بیشتر و در سرعت‌های پایین، فرمان‌پذیری راحت‌تری را فراهم می‌کند. ترمزهای جلو و عقب هر دو از نوع دیسکی خنک‌شونده هستند که عملکرد ترمزگیری مطمئنی را ارائه می‌دهند.

منبع: اقتصادآنلاین

1 دیدگاه

  1. اگه فکر می‌کنید که تو ایران ارزانی می‌شود سخت در اشتباه هستید حتی اگه توافق مذاکره با آمریکا صورت بگیرد که نمی‌گیرد. چون نسل ما معتقد است که خودمان کردیم خودکامه را تدبیر نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا