کامیونت ۱۲ تن جک توسط آرین دیزل رونمایی شد؛ مشخصات، امکانات و زمان عرضه

آرین دیزل در تاریخ 4 اسفند 1403 از جدیدترین محصول خود، کامیونت 12 تن جک، رونمایی کرد. این کامیونت که با نام JAC N120 نیز شناخته می‌شود، گزینه‌ای مدرن و ایمن برای حمل بار در مسیرهای متوسط و طولانی محسوب می‌شود.

مشخصات فنی کامیونت ۱۲ تن جک

کامیونت جک N120 به یک پیشرانه ۴.۵ لیتری توربودیزل کامینز مجهز است که توانایی تولید ۲۱۰ اسب بخار قدرت و ۷۴۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. انتقال قدرت این کامیونت از طریق یک گیربکس نیمه‌اتوماتیک (AMT) برند FAST انجام می‌شود که دارای ۸ دنده جلو و ۲ دنده عقب است. این جعبه‌دنده از چهار حالت رانندگی مختلف شامل:

تیپ ترونیک
پاور (قدرتی)
اکو (اقتصادی)
L (ضریب ثابت سنگین)

بهره می‌برد که امکان تنظیم بهتر عملکرد خودرو در شرایط مختلف را فراهم می‌کند. حداکثر گشتاور این کامیونت از ۱۲۰۰ دور در دقیقه در دسترس راننده قرار دارد و همچنین، مخزن سوخت ۳۰۰ لیتری آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای طولانی تبدیل کرده است.

امکانات و تجهیزات کامیونت جک ۱۲ تن

علاوه بر توان فنی مناسب، این کامیونت از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی برخوردار است که شامل موارد زیر می‌شود:

✅ کابین خواب‌دار برای رانندگی طولانی‌مدت
✅ سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک (AEB)
✅ رادار هشدار برخورد از جلو
✅ سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی (HSA)
✅ سامانه کنترل پایداری الکتریکی (ESC)
✅ ترمز موتور JACOB برای کاهش استهلاک سیستم ترمز
✅ چراغ‌های LED با سنسور نور
✅ ترمز پارک برقی و اتوهلد
✅ گرمکن آینه‌های جانبی
✅ نمایشگر لمسی و کروز کنترل

کامیونت جک ۱۲ تن؛ جایگزینی مدرن برای خاورهای قدیمی

این کامیونت به‌عنوان جایگزینی مناسب برای کامیونت‌های قدیمی مانند خاورهای بنز معرفی شده که سال‌هاست در ناوگان حمل‌ونقل ایران فعال هستند. با توجه به امکانات ایمنی و سیستم‌های کمکی پیشرفته، جک N120 می‌تواند تجربه‌ای ایمن‌تر و راحت‌تر را برای رانندگان به ارمغان بیاورد.

زمان عرضه و خدمات پس از فروش

آرین دیزل اعلام کرده که کامیونت ۱۲ تن جک در بهار ۱۴۰۴ به‌صورت رسمی وارد بازار خواهد شد. همچنین، این شرکت از تقویت شبکه خدمات پس از فروش خبر داده و تأکید کرده که ۳۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به این محصول خواهند بود.

کامیونت جک ۱۲ تن (JAC N120) با مشخصات فنی قوی، امکانات مدرن و طراحی به‌روز، گزینه‌ای مناسب برای حمل‌ونقل بین‌شهری و جاده‌ای محسوب می‌شود. با توجه به موتور قدرتمند کامینز، گیربکس پیشرفته FAST و تجهیزات ایمنی متنوع، این کامیونت می‌تواند سهم قابل‌توجهی از بازار کامیون‌های سبک و متوسط ایران را به خود اختصاص دهد.

 

منبع: دیجیاتو

۴ دیدگاه

  1. سلام خدمت اقایون و داداشی ها..خداوکیلی تا کی..تا کجا..چقدر از شماها انکار و از ما مردم اصرار..چرا یکبار و جدی از چیزی که خوشمان نمیاد اصلن نیاریم تو سیستم فکروذهنمون و پرش کنیم اضطراب وناراحتی..خدا چرا فکرکردن وقدرت تصمیم بهمون داده.محصول خوب نیست نخر..تو نخر.کاری به بقیه و نظرات بقیه وخودت نداشته باش..بین بد و بدتر اگه شدی مراجعه کن به ی محصول بر ند ومدل پایین تر.اخرش ی اورحال مشتی وخدابرکت بده به درآمد اعتصاب راحت..همیییین داداش گلم.این دیگه فکرکردن شعاردادن نداره.ما اشرف مخلوقاتیم وبهترین درجهان..لیاقتمون رو فقط با نخریدن وهمایت نکردن حتی بدون پیش پرداخط واقساط طولانی مدت..چون خود این موردهم حمایت کردن حساب میشه و دراخر دادن سود بیشتر..پس ی ایرانی واقعی فقط چیزی رو که بر ند اروپایی.امریکایی باشه رو باید سوار یا استفاده کنه.صنعت ما رو که کلن دادن به چینی ها وی قلپ آب روش..پس چیشد نخریدن با حتی بهترین شرایط( خوبه مجانی) ولی تو نه بخر ونه نظربده.بریم؟ دنبال برندکارکرده وم دل پایین تر اورجینال

  2. بله واقعیته میا ماشین که میخواد طرف کارکنان قیمت سرماخوردگی نقد آخه مردم از کجا ۷۰۰میلیون اونم واسه یه نیسان که معلوم نیست موتور دفراسیل گیربکس از چی درست شده ایران نابود کردین بااین لگن ساختنتو اونم قرقره ژاپونساسپا از خودت بساز طراحی کن بی عرضه بمیر کنار بتمرگ تا کی دزدی چقد تا کجا

  3. هروقت باپیش پرداخت کم ۵۰۰الی۷۰۰میلیون تومنی و اقساط بلندمدت ۶الی۸ساله به ملت محصولشونو دادن اونوقت موفق در بازار ایران خواهندبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا